"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Planer hit och planer dit

Publicerad 2010-01-18 14:59:09 i Allmänt,

Detta år säger jag bara. Helt på sant mest spännande hittills. Ojojojojoj.
idag är det 18 januari. Om en månad är det 18 februari. Jag har funderat en del på det här med bänkskuddardagskostymen. Jag har nog vissa idéer. Svårt att bestämma mig. Jag vill ju vara lite originell.
Och så arma skönt att jag bara skriver matte, finska och franska. Jag kan liksom chilla riktigt mycke. Om jag nu int får ett jobb vilket sku va nödvändigt.

Jag längtar efter våren och sommaren. Men int som att den måst kom nu. Jag tycker om att vänta på saker.
Och hösten. som ett stort tomt hål. spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela