"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Första jobbdagen

Publicerad 2010-07-12 19:59:46 i Allmänt,

Jag har överlevt min första jobbdag. Jag troode ju att jag skulle stå i kassan i restaurangen för det hade dom sagt åt mej men när jag kommer dit så får jag veta att jag ska vara i köket. Så nu blir de ändrad outfit till helt vanliga kökskläder. Men jag tror att jag kommer trivas bättre i köket. Idag guidade en som hette Jeremy mig. På franska. jättesnabbt. Men att det är bara och hänga med.

Annars är jag lite konfunderad över allt pussande på kinderna här. Det är som när man skakar hand typ. Som idag i köket till exempel. mitt i allt kommer nån och bara: Salut! och pussas. Men man får ju ta seden dit man kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela