"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

hej å hå

Publicerad 2010-07-01 20:40:19 i Allmänt,

Här försöker jag hinna med allt. Och att man dessutom fyller hela 19 år är ju lämpligt. Nåjåå Pass Hiid på sönda kommer bli spännande. Vi kommer att va så snygga. Och sista dagen på kommun imorgon. Vilket känns skönt men jag har nog trivts väldigt bra där. Tisdagen är min avresedag till jobbet på disneyland i Paris och jag ska faktiskt försöka att vara lit mer aktiv på denna blogg. Bara för att jag vill. Å bara så du vet så får man nog komma å hälsa på.
Här kommer min midsommar (he)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela