"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Ja e från lande

Publicerad 2010-07-07 10:24:33 i Allmänt,

Jag tror jag så småningom börjar fatta att jag är i Frankrike. I Paris. Eiffeltornet har jag än så länge endast sett från flygplansfönstret. Människor har bråttom här. och jag har ju inte bråttom så vissa kanske blir lite störda på mej när jag förlänger deras kötid med några sekunder. Igår när jag kom fram till hotellet fick jag min rumsnyckel. Jag hittade rum nummer 19 och försökte låsa upp. Efter typ en minut får jag upp dörren men så ligger en man i sängen och röker. Han har pyjamas. Jag bara: åo sorry. Han bara: No problemo. Nåja jag gick ner ti reception och fick vänta en stund och sedan fick jag en ny nyckel. Efter att jag hittat mitt rum denna gång försökte jag låsa upp men inget hände. Jag höll på tills jag var genomsvettig men inget hände. Som tur var kom en dam förbi och hjälpte mig. Jag hade vridit nyckeln åt fel håll.

Nu ska jag äta lunch och sedan börja checka ut från hotel la vieille france för att ta mig vidare till disney och min lägenhet.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2010-07-07 11:32:54

Halleluja!! Du e framme och lever! Du e pretty super cool!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela