"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Ma vie

Publicerad 2010-07-17 11:29:53 i Allmänt,

Här går dagarna. Ibland väldigt långsamt när jag tänker på hur mycket jag saknar alla.
Igår skulle jag egentligen sluta klockan 22 men ombads att jobba en timme extra. Tungt var det och jag kan säga att Karperö Grill var en barnlek jämfört med igår. Nu och den kommande veckan jobbar jag endast kvällsshift så det kanske inte alltid är så trevligt men det blir väl bättre.
 
Jag skulle ju gå ner till tvättrummet och tvätta i torsdags men jag fattade ingenting så jag tänkte att de går väl lika bra att tvätta för hand i badkaret i vårt rum. Vilken workout var nu inte det? Kläderna kanske inte blev så super rena men det får duga i alla fall.
Igår lyckades jag nästan paja micron. Av någon anledning så var allt i kylskåpet lite fryst så jag tänkte att jag stoppar osten i micron några sekunder. Det fattade eld. Hade glömt att omslagspappret var av lite metall. OOps. Men ingen större brand i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela