"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Tjena

Publicerad 2010-07-10 19:29:58 i Allmänt,

På de senaste tre dagarna har jag fått så arma mycket information så jag vet inte ens vad man skulle kunna berätta. Plus att jag inte förstår så mycket av det eftersom de pratar snabb franska. Men på måndag ska jag i alla fall börja arbeta på Disneyland på en restaurang kallad Fuente del Oro eller även Hakuna Matata. Outfiten är fantastisk tycker jag. Måste försöka få foto på den någon dag. Det är som en lång kjol och förkläde i blått mönster och en långärmad i rött mönster.

 Här är typ området vi bor på.



Våran lägenhet destination kök/vardagsrum


Vårt sovrum


Från hotellet vi bor på får man varje kväll lite underhållning i form av fyverkerier från kvällsparaden på disneyland. Jah, bra bild dock.


Om man vill skicka brev så är min adress:

Malin Rönn
21, avenue des Frenes
77144 Montévrain
FRANCE

(På första e:et i ordet Frenes är det ett litet tak, men kanske inte så viktigt)

Kommentarer

Postat av: santto

Publicerad 2010-07-11 09:42:13

Coolt. Lägenheten ser ju bra ut. Outfiten vill vi se! :) Hakuna matata

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela