"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Okejdå

Publicerad 2010-11-01 21:10:05 i Allmänt,

Jag hinner inte riktigt med livet ibland känns det som. Sommaren for iväg i ett huj och hösten ännu snabbare. Kanske det ändå stämmer att åren bara går fortare och fortare ju äldre man blir, för att man har så många saker inplanerade i framtiden. Jag ska nog försöka undgå det lite.
Annars bor jag på 28 kvadratmeter nuförtiden. Jag tänker att jag ska börja baka och laga mat mer än vad jag gör. problemet är bara att ibland är allt för mycket för en person att äta.

Ibland är Finland så infernaliskt tråkigt på det sättet att man inte knackar på hos grannen och frågar om de vill komma in på kaffe och bulla. Men saken är ju den att inget hindrar en egentligen från att göra sådana random och enligt mig fantastiska saker. Förutom jag själv. åh vad störande.


Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-12-17 19:51:49

Jag tycker absolut att du ska bjuda grannen på kaffe och bulla eller vad du vill. Egentligen är det väl nästan konstigt om man inte vet någonting om sina grannar? Välj ut en/några lämpliga grannar, jag hejar på dig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela