"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

12 December

Publicerad 2012-12-12 17:15:00 i

12 December. En bild på något du saknar.
Jag är ganska bra på att sakna både människor och olika saker. Men sedan är jag ganska dålig på att göra något åt saken. Jag kan sakna olika tider i mitt liv, som t.ex. när man gick i högstadiet och man åkte buss och övernattade på skolgolv. Alla var man i ganska samma livssituation och man bara hängde för att det var det man skulle och ville göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela