"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

20 December

Publicerad 2012-12-20 12:42:00 i

20 December. En bild på din önskelista i år.
 
Jag har faktiskt ingen lista. Och jag har inte önskat nåt annat än en gjutjärnsgryta som jag nyss fick reda på att kostar cirka tvåhundra euro. Ojoj. Men om jag fick önska vad som helst så skulle jag önska:
- Fred på jorden
- Att familj och vänner har det bra
- Att ingen behövde vara ensam
- Och så dendär gjutjärnsgrytan då ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela