"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

:)

Publicerad 2012-12-05 21:09:20 i

Hej!
Jag tänkte bara säga att jag är glad idag. Och tacksam. Och nästan lika lycklig som jag brukar vara. Jag måste erkänna att november var den jobbigaste månaden i mitt liv. Tur att den är över. Jag vet inte heller riktigt varför det blev så. Tror det var en kombination av sjukdom, mörkerdepp, ångest och stress. Men jag har fortfarande kvar stegringen. Så om man vill be en bön att jag ska slippa den så vore jag tacksam. Tackåhej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela