"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

*for free souls only

Publicerad 2013-08-17 15:24:29 i

I onsdags packade jag alltså bilen full med grejer och körde mot Kronoby. Jag var skitnervös. Darrade som ett asplöv hela bilresan. Väl framme var det tre andra av mina klasskompisar som hade dykt upp. Vi är alltså totalt 19(?) stycken vilda själar som ska börja NFL i år. Typ fem från Sverige och resten från Finland, och kanske en ännu från Nederländerna. 6 flickor och 13 pojkar. Lite annan könsfördelning än vad jag vant mig med de senaste tre åren. Jag delar rum med en svensk tjej och vi bor alltså nästan hela klassen på skolans internat. Hittills har jag trivts superbra och alla verkar väldigt trevliga. Skön stämning liksom.
 
Första natten så slog det mig på riktigt att jag faktiskt ska göra det här i minst ett år. Galet egentligen.
Om nån vill kolla in vad man typ sysslar med på Outdoor Academy kan man kolla in deras facebooksida :) https://www.facebook.com/outdoorac?fref=ts

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-08-17 23:17:08

Ååh, jag har tänkt på dej. Och fundera hur du har de, hur allt har gått.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela