"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

litet hej.

Publicerad 2013-08-24 17:45:18 i

Livet är skönt. Jag trivs oerhört bra hittills. Oförskämt bra. På dagarna "går vi i skolan" och på kvällarna gör vi vad vi vill. Spelar fotboll, plockar blåbär, dricker kaffe, gör roadtrips, sover i vindskydd, går i bastun och kastar kubb. Men snart är det slut på de lata dagarna och vi börjar dra ut på äventyr. Så taggad! Nästa vecka blir det klippklättring i Lovisa. Jag hoppas jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela