"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

This is your heart. Can you feel it?

Publicerad 2013-08-13 13:12:50 i

För alla er som inte visste. På torsdag börjar jag skolan igen. Outdoor Academy i Kronoby på Nordiskt FriLuftsliv. Det ska bli spännande och det ska bli intressant och det ska bli jag vet inte vad. Hittills är jag rätt chill, även om jag igår för första gången kanske började fatta att jag faktiskt kommer bli Kronobybo åtminstone ett år framöver. Nu är ju inte Kronoby så väldigt långt borta, jag menar jag kunde ju ha stuckit till New Zealand.
Jag har en plan att jag ska försöka vara åtminstone helt okej på att uppdatera min blogg. Grejen är bara att vi kanske inte alltid befinner oss på de mest internetvänliga ställena, plus att jag inte har nät på telefon. Men klart att jag vill dela med mig av mina äventyr och min vardag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela