"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Vegana Vasa

Publicerad 2013-08-05 18:29:51 i

För ett tag sedan skrev jag om den veganska lunchrestaurangen i Jeppis. Nu har även Vasa fått Vegana, vilket jag tror kommer bli en hit, speciellt eftersom det inte finns något motsvarande i Vasa från tidigare. Idag lunchade jag med min syster där. Lunchen kostade 9,50 € och där ingick ett buffébord inklusive bröd och te. Idag var det blomkåls- och broccoligratäng, potatisbiffar och böngryta på menyn. Det var gott och utbudet på salladsbordet var ganska brett. Hit kommer jag gå flera gånger. Mätt blev man! Om jag ska nämna någon kritik så skulle det vara att det vore trevligt med någon liten efterrätt. Jepp, så nu när jag testat detta så kan ni ju testa det själva också ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela