"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Frukost

Publicerad 2013-02-08 10:17:47 i

Jag både älskar och älskar inte frukost. Om jag får vakna i lugn och ro och göra frukost och sedan sitta ner och njuta så då älskar jag frukost. De dagar jag har bråttom på morgonen har jag en tendens att skippa frukosten. Jag är alldeles för trög för att orka stiga upp i tid och  jag klarar inte av att snabbt kasta i mig något.Sedan finns det ju kombinationen brunch vilket passar mig alldeles ypperligt.
 
Denna morgon kokade jag havregrynsgröt på mandelmjölk. Kastade i lite torkade aprikoser också. Kanel, kardemumma och päron och gröten var klar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela