"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Hej å hå!

Publicerad 2013-01-17 15:27:00 i

Jag lever nog. Och jag har inte stressat ihjäl mig. Tvärtom. För tillfället känner jag mig ganska tillfreds med min tillvaro. Men blogglivet kanske inte blir det bästa framöver. Eller så blir det. Jag vet inte, det märker ni väl :) Men en sak säger jag er. 19 April är absolut sista deadlinen för lärdomsprovet och när den dagen är förbi kommer jag jubla så det hörs ända till Kokkola. Och så börjar scout nästa vecka. Så kul att få se alla våra små scouter igen!
Scoutläger 2012. Waddup!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela