"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Nya tider

Publicerad 2013-01-07 09:48:54 i

Idag inleds vårterminen. Idag är dagen då jag måste "pull myself together" och börja göra saker. Jag har ett lärdomsprov med deadline om några månader som inte skriver sig själv. Två ynka månader kvar i skolan. Sedan väntar praktik och sedan, om jag lyckas, examen. Kurserna på schemat är personlighetsutveckling, personaladministration och teamarbete, svenska samt barn- och familjearbete. Så jag vet inte hur mycket annat än skolliv jag lever den närmaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela