"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Tjugo

Publicerad 2013-01-29 23:03:12 i

1. Hur gammal är du?
21 år och 7 månader
2. Hur gammal känner du dig?
Av nån anledning brukar jag tänka att jag är 22.
3. Vad har du gjort idag?
Nästan flippat på en statistikuppgift, ätit gröt till middag, scoutat, handlat mat, städat upp bombnedslaget.
4. Vilken film såg du senast?
Taken. Hade dock sett den förut.
5. Vem ringde du senast?
Emelie
6. Är du rädd för blod?
Nej det är jag nog inte. Har ingen som helst skräck för att ge blod eller ta blodprov, finner det ganska intressant. Jag tror jag är mer rädd för smärtan som jag associerar med blod.
7.När vaknade du idag?
Efter tio någon gång. Det blev bara 4 timmar sömn föregående natt så jag kände mig ganska slagen.
8. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Ooh så svårt. Jag säger New York då.
9. Har du någon gång brutit ett ben?
Jag har faktiskt brutit några tår. Jag stod på ett utfällbart trappsteg på en buss och hamnade mellan med fötterna när trappan drogs in under bussen. Låter ju kanske smärtsamt men jag minns inte någon smärta alls.
10. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kylskåp?
Ägg, grönsaker, mjölk, lök¨och pasta
11.Vilka yrken har du provat på?
Bärplockare, grillkioskförsäljare, restaurangarbetare, "trädgårdsmästare", fiskförsäljare, dagistant och socionom.
12. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
I gymnasiet hade jag en tia och det var i kemi. Dock var det inte det intressantaste, skulle nog säga att det var språken som var mitt ämne då. I högstadiet var jag smått galen och hade tior i hälften av ämnena, men där kände jag att jag var bäst i huslig ekonomi och textilslöjd.
13. Hur många gånger har du flyttat?
Typ 8 gånger tror jag.
14. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
Jag gick i femman, gick på scout, bildkonstskolan och spelade piano.
15. Är du blyg?
Beror ju väldigt på sammanhang men jag är nog mer osäker än blyg.
16. Vill du gifta dig?
Ja. Helst med en ryss. Eller så en indian.Verkar inte finnas så många i Vasa dock ;)
17. Vad var det sista du åt?
En apelsin och lite parmesanost.
18. Vad sade du senast?
Good night.
19.Vilken färg är dominerande i din garderob?
Varma färger.
20. Har du eller har du haft några smeknamn?
Nej, jag har aldrig haft. Jag har nog alltid varit Malin men när jag var yngre önskade jag att jag hade ett.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela