"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Ugh!

Publicerad 2013-01-26 11:38:21 i

Den här veckan har jag verkligen fått praktisera Coelho´s citat från förra inlägget. Ugh! Saker går inte alltid som man har tänkt sig och tur är väl det ändå? Denna helg har jag inte några storslagna planer annat än ett 16-årskalas på söndag. Idag ska jag försöka städa upp bombnedslaget som ska föreställa mitt rum. Och så har jag hittat ett intressant recept på Brownies som jag kanske testar. Om det inte blir för bra kanske jag delar med mig ;)Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela