"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Det rullar

Publicerad 2013-03-15 10:05:50 i

Ni kan aldrig gissa varifrån jag bloggar. Jakobstads bibliotek! Uuuuu så spännande det låter eller va?
Nej, men jag är i dessa trakter på grund av skolrelaterade saker. Jag har en liten paus på nån timme i mitt annars ganska smockade schema. En. månad. till. LP. deadline. Och jag jobbar hårt för att hinna. Alltså hur skönt blir det inte efter att hela den processen är över. Annars dehär med våren. Den får gärna börja komma nu. Jag vill ha sommar. (Men tack för att vintern blev vintrig och inte snöslaskregnig). Jag bjuder på en somrig bild jag hittade på Fridas dator.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela