"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Raw Delicious

Publicerad 2013-03-06 17:20:59 i

Testade att göra dessa för någon dag sedan och jag fann reslutatet väl godkänt. Jag mixade pecannötter, lite olja och en nypa salt och tryckte ut i botten av muffinsformar. Sedan mixade jag banan med passionsfrukt och klickade ut i varje muffinsform. Därefter smälte jag kokosolja i vattenbad och blandade ned kakaopulver och agavesirap som jag sedan hällde över i muffinsformarna. Det stelnade supersnabbt i frysen. Lovely!
 
Till sju stycken använde jag:
2 dl nötter
1 msk olja
1 krm salt
1 banan
1 passionsfrukt
1½ dl kokosolja
1 dl kakao
½ dl agavesirap

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela