"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Sådant

Publicerad 2013-05-23 09:42:32 i

Snart, snaaart tänkte jag återvända. Jag är fyra praktikdagar, en praktikrapport och ett praktikseminarium borta från absolut sommarlov. Eller får jag helst kalla det sommarlov längre? Jag får ju inte lov från någonting, jag blir utexaminerad. Så kanske jag kan kalla mig arbetslös? Nej usch, orka sätta sig in i fack hela tiden. Jag är glad.
 
För tillfället håller jag även på att flytta. Jag flyttar hem-hem över sommaren. Vart hösten tar mej vet ingen, allra minst jag. Men jag hoppas att det blir trevligt.
 
 
Alltså sommar, vad vore detta land om det inte fick uppleva sommar? Dött, tror jag.
 

Kommentarer

Postat av: Rasmus.h

Publicerad 2013-09-29 15:15:21

sir gått ut

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela