"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Höstlov

Publicerad 2013-10-07 14:50:38 i

Och så kom höstlovet som låg långt, långt borta. Två hela veckor är jag ledig och just nu känns det oändligt långt. Sju veckor tillsammans med en grupp människor lämnar ett tomrum efter sig när de inte längre finns runt omkring en. Efter att ha vant sig vid ett ganska intensivt schema är det lätt att känna sig rastlös. Samtidigt känns det som att jag borde hinna med tusen saker och fixa några hundra andra grejer. En känsla som jag avskyr kanske mest av alla känslor. Så det hela slutar med att jag inte gör något vettigt. Ska ta itu med mig själv imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela