"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

Tacksamhet

Publicerad 2013-10-11 14:21:52 i

Jag brukar vanligtvis vara rätt tacksam över mitt liv, men ibland har jag stunder då tacksamheten bara spiller över mig. Då hjärtat flödar över. Du känner att det är det här du älskar att göra och du får göra exakt det. Hur många människor får göra det? Jag tror det skulle vara nyttigt för den "lyckligare lottade" delen av världen att reflektera över tacksamhet. För jag är inte så säker på att vi är de mer lyckligt lottade.
 
http://www.youtube.com/watch?v=Cy6iwP9Ux3A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

En glimt av livet genom mina grågröna ögon. Bor: Kvevlax Gör: Nordiskt friluftsliv Gillar: scouta, sommar, läsa, tänka på livet, baka, koka, människor, skratta, random saker, feelismusik, att bli inspirerad. Tänkvärt: det bästa du kan göra med det bästa du har är att dela med dig.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela